Logo
تاریخ : يکشنبه 20 آذر 1401
کد 713

جلسات سخنرانی مرکز بهداشت،درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه بناب با خانواده های دانشجویان جدیدالورود برگزار گردید،

مرکز مشاوره دانشگاه بناب با هدف اصلی تعامل بین دانشگاه، خانواده و دانشجویان و افزایش حمایت‌های والدین از دانشجویان اقدام به اجرای طرح ارتباط با اولیاء دانشجویان نموده است.
مرکز مشاوره دانشگاه بناب با هدف اصلی تعامل بین دانشگاه، خانواده و دانشجویان و افزایش حمایت‌های والدین از دانشجویان اقدام به اجرای طرح ارتباط با اولیاء دانشجویان نموده است. این طرح به منظور انطباق دانشجویان با شرایط جدید محل زندگی و تحصیل، زندگی در خوابگاه های دانشجویی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه ویژگی های روانشناختی دانشجویان متناسب با سن آنها به والدین و نظارت صحیح به فرزندان در طول دوران دانشجویی به مرحله اجرا درآمده است. در این برنامه آقای دکتر توحید مرادی و سرکار خانم مریم پرتوی به عنوان روانشناسان مرکز مشاوره به ارائه راهنمایی‌های لازم به والدین پرداختند. لازم به ذکر است که در این برنامه کتاب ویژه دفتر مشاوره و سلامت تحت عنوان سخنی با  والدین وبرشور توصیه نامه به والدین دانشجویان جدیدالورود تهیه شده مرکز مشاوره دانشگاه بناب، در اختیار آنها قرار گرفت.
لازم به ذکر است که این برنامه به مدت سه روز در تاریخ های نهم لغایت 11 مهرماه 1401 همزمان با برگزاری ثبت نام از دانشجویان و ستاد استقبال از دانشجویان و در هر روز 2نشست در صبح و بعد از ظهر برای 300 نفر از والدین دانشجویان جدید برگزار گردید.و همچنین با ایجاد غرفه برای برشورهای روان شناسی دفتر مشاوره و سلامت برای تمامی دانشجویان جدیدالورود به همراه معرفی نامه مرکزبهداشت،درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه بناب   و همچنین عضو گیری برای کانون همیاران سلامت صورت گرفت.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 20 آذر 1401
  • ساعت 01
  • توسط مدير سايت مرکز مشاوره دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 39
نظرات شما
captcha refresh