Logo
تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1399
کد 699

دبیر کارگروه پدافند زیستی دانشگاه بناب؛

تشکیل چهار نشست کارگروه پدافند زیستی دانشگاه بناب برای مقابله با کرونا

بهنام سلحشور، رئیس مرکز بهداشت دانشگاه بناب در گفت و گو با خبرنگار دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن تشریح اقدامات تفصیلی این دانشگاه در ارتباط با بیماری کرونا ( کووئید 19) گفت:  فعالیت های این دانشگاه در حوزه­ی مبارزه و مقابله با تهدید اپیدمی کرونا در زمانهای مختلف، از زمان برگزاری کنکور سراسری تا کنون، مورد توجه دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری قرار گرفته است، که اخبار مربوط به این موضوع در سامانه­ ی اطلاع رسانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به آدرس  http://ch.saorg.ir/ قابل مشاهده است.

سلحشور در ادامه گفت: از  بدو شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بلافاصله کارگروه پدافند زیستی دانشگاه بناب آغاز به کار کرد و بالغ بر چهار جلسه­ی کارگروه پدافند زیستی در دانشگاه بناب برگزار شده است.

دبیر کارگروه پدافند زیستی دانشگاه در ادامه از اقدامات و مصوبات پیشگیرانه دانشگاه بناب در مبارزه با ویروس کرونا خبر داده خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های این دانشگاه برای مبارزه با کرونا در حوزه های مختلف اعم از فعالیت های پیشگیرانه و عملیات اجرایی در بخش اداری تا رسیدن به شرایط عادی ادامه خواهد داشت.
 
وی در پایان از دانشگاهیان عزیز اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان خواست تا پیشنهادات ارزنده خود جهت مبارزه با ویروس کرونا و بهبود عملکرد دانشگاه را به این مرکز ارسال فرمایند.
 
پایان خبر
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 22 مهر 1399
  • ساعت 01
  • توسط مدير سايت مرکز مشاوره دانشگاه بناب
  • تعداد بازدید 85
نظرات شما
captcha refresh